|
Dyrektor Gimnazjum Nr 3 im. Kard. St. Wyszyńskiego w Ełku ogłasza konkurs na stanowisko głównego księgowego na okres 1 roku tj. od 01.09.2010 do 31.08.2011 r.
1. Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, specjalność finanse
- staż pracy minimum 5 lat, w tym, co najmniej 3 lata udokumentowane w księgowości
- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- znajomość przepisów finansowo-księgowych
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku
- znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
2. Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność
- dyskrecja
- miła prezencja
- znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym
3. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- prowadzenie rachunkowości Gimnazjum Nr 3 im. Kard. St. Wyszyńskiego w Ełku
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
i finansowych
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- planowanie finansowe w zakresie wydatków finansowych i płacowych, analiza wydatków finansowych w zakresie: wydatków rzeczowych, płacowych
- prowadzenie i ciągłe aktualizowanie zgodnie z przepisami dokumentacji finansowo-księgowej, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji,
- przestrzeganie ustaleń określonych w instrukcji kontroli i obiegu dokumentów obowiązujących w szkole,
4. Wymiar czasu pracy - pełen etat
5. Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem, zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym; zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. Dz 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001, nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
- życiorys (CV)
- dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- kserokopie świadectw pracy
- kwestionariusz osobowy
- zaświadczenie o stanie zdrowia wystawione przez lekarza
- zaświadczenie o niekaralności
6. Miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w sekretariacie szkoły w Ełku, przy ul. Piwnika Ponurego 1 w zamkniętej kopercie z adnotacją „Konkurs na stanowisko głównego księgowego w Gimnazjum Nr 3 im. Kard. St. Wyszyńskiego w Ełku; lub za pośrednictwem poczty w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 czerwca 2010 r. do godz. 15.00
Uwagi:
- kandydaci, którzy spełnią wymagania wskazane powyżej i złożą komplet dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu
- oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone komisyjnie
- informacja z listą kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w szkole i na stronie internetowej szkoły www.g3.elk.edu.pl
- podstawą dalszej rekrutacji są rozmowy kwalifikacyjne, o których terminie kandydaci będą informowani indywidualnie
- nadesłane dokumenty nie wybranych kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacji będą zniszczone
- osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane
- zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata
Ełk, dnia 08.06.2010 r.
|