Logo UKS Granatowa Trójka Do strony głównej Pomóż ! To nic nie kosztuje
Zdrowie Bieganie Piłka nożna Siatkówka Koszykówka Pływanie Aerobic Rower Nałogi
Aerobic
Nasze gimnazjum
Logo Gimnazjum nr 3 w Ełku Odwiedź stronę naszej szkoły
Gimnazjum nr 3 w Ełku

 

Fitness dla Pań - ćwiczenia dla każdego

Wiele z nas uprawia sport - biega i pływa - przede wszystkim na urlopie, czyli tylko przez dwa, trzy tygodnie w roku. Nie każda też znajduje czas, by systematycznie chodzić do siłowni, na basen lub salę gimnastyczną. Niektóre z nas wolą ćwiczyć samotnie przy muzyce. W tej sekcji będziemy prezentować zestawy ćwiczeń na różne partie ciała.

Zestaw ćwiczeń kształtujących całą sylwetkę ciała

Ćwiczenie 1 - Kształtuje biust
- rób pompki,
- energicznie odchylaj w tył łokcie zgiętych rąk,
- wyprostuj ręce na boki i zataczaj nimi koła,
- zgięte ręce z przodu naciskaj energicznie oburącz

Ćwiczenie 2 - Wysmukla talię
Stań w rozkroku, ugnij nogi w kolanach, dłonie połóż na ramionach. Z tej pozycji wykonaj teraz skręt tułowia w prawą, a potem w lewą stronę, nie odrywając stóp od ziemi. Powtórz po 20 razy w każdą stronę.

Ćwiczenie 3 - Wzmacia nogi
Stań w rozkroku, dłonie oprzyj o kark. Ugnij prawą nogę w kolanie, lewą maksymalnie wyprostuj. Z tej pozycji pochyl tułów w kierunku nogi ugiętej dotykając klatką piersiową kolan, plecy maksymalnie wyprostowane. Powtórz to samo uginając lewą nogę. Powtórz po 20 razy każdy zestaw.

Ćwiczenie 4 - Na mięśnie grzbietu i pośladki
Połóż się na brzuchu z nogami wyprostowanymi i rękami wyciągniętymi przed siebie. Unieś równocześnie do góry prawą rękę i lewą nogę, następnie zrób to samo z lewą ręką i prawą nogą. Po 20 powtórzeniach unieś do góry obie ręce i obie nogi. Wytrzymaj jak najdłużej w tej pozycji.

Ćwiczenie 5 - Na mięśnie brzucha
Połóż się na plecach z wyprostowanymi nogami i rękoma wyciągniętymi za głową. Z tej pozycji spróbuj energicznym ruchem unieść nogi do pionu unosząc rówocześnie do góry tułów. Powróć do leżenia. Powtórz 20 razy lub więcej.

Ćwiczenie 6 - Na biodra i pośladki
Połóż się na plecach z nogami podkurczonymi. Z tej pozycji unieś biodra i wyprostowaną prawą nogę do góry, powróć do leżenia i powtórz z lewą nogą. Zrób 20 powtórzeń każdego zestawu. Podczas unoszenia bioder w górę mocno napinaj pośladki.
Powodzenia!

Do góry
Co na stronie ?
Zdrowie -- Żyjmy długo, zdrowo i szczęśliwie...
Bieganie -- Biegając będziesz zdrowszy i będziesz dłużej żył...
Piłka nożna -- W piłkę grają wszędzie, na każdym kontynencie..
Siatkówka -- Siatkówka jest grą dla każdego...
Koszykówka -- Swą niesłychaną popularność koszykówka zawdzięcza swej uniwersalnośći...
Pływanie -- Pływanie oprócz niezaprzeczalnych walorów rekreacyjnych ma szczególne znaczenie w profilaktyce wad postawy
Aerobic -- Aerobik to jeden z wielu sposobów na pozbycie się zimowych zapasów tłuszczu, spalenie niepotrzebnych kalorii, poprawienie kondycji fizycznej i samopoczucia..
Rower -- Rower staje się modny!...
Nałogi -- Przeczytaj zanim spróbujesz!!!
Kontakt
Uczniowski Klub Sportowy
Granatowa Trójka

19-300 Ełk
ul.Piwnika Ponurego 1 woj.warmińsko-mazurskie
tel.(87) 621 48 15

e-mail:uksg3@elk.edu.pl

www.g3.elk.edu.pl/uks

 



Projekt: slawmaks@wp.pl